SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piwo Łomża zmienia szatę graficzną

Piwo Łomża, produkowane przez Van Pur przechodzi gruntowną metamorfozę i zmienia swoją szatę graficzną. Nowy design ma podkreślić regionalny rodowód piwa i nawiązać do korzeni marki. Wprowadzone zmiany są elementem nowej strategii rynkowej brandu.

Marka Łomża ma nową identyfikację wizualną. Nowy design, utrzymany w kojarzonej od lat z marką zielono-czerwonej kolorystyce, ma nawiązywać do jej rodowodu. Na opakowaniach pojawia się rok 1968, jako data uwarzenia pierwszego w tym miejscu piwa.

Charakterystyczny jeleń, który od samego początku był symbolem marki i pojawiał się już na pierwszych produktach z Browaru Łomża, został teraz mocniej wyeksponowany. Marka manifestuje również swoje przywiązanie do regionu z którego się wywodzi, stąd w grafice flagowych piw pojawiły się folklorystyczne, kurpiowskie wzory. Nowa identyfikacja wizualna Łomży ma  podkreślać regionalny charakter warzonego tu piwa oraz piwne tradycje tego miasta. Zmianie nie uległa natomiast charakterystyczna zielona butelka, z którą konsumenci kojarzą markę od lat.

Pełną metamorfozę przejdzie całe portfolio piw zarówno ogólnopolskich, jak i wariantów regionalnych. Pierwsze produkty w nowej szacie graficznej już można spotkać na rynku. Zmianami konsekwentnie zostaną objęte wszystkie elementy zawierające nową identyfikację marki, takie jak strona www, profile społecznościowe czy materiały POS.  

Nową szatę graficzną zaprojektowała agencja BNA wraz z działem marketingu Van Pur.

Od marca br. obsługą kreatywną Łomży zajmuje się wybrana w przetargu agencja Brasil.

Dołącz do dyskusji: Piwo Łomża zmienia szatę graficzną

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
podlasie
lomza goro
0 0
odpowiedź
User
TOMEK
NOWA NIEBIESKA 0% TO TRAGEDIA DODALIŚCIE JAKIŚ AROMAT. FUJJ
0 0
odpowiedź
User
TOMEK
STARA NIEBIESKA 0 % BYŁA SUPER JAK NORMALNE PIWO, NOWE TO SŁODZONE DZIADOSTWO DLA PAŃ.
0 0
odpowiedź