Pierwsze kampanie reklamowe w toaletach w Polsce
W czerwcu ruszają pierwsze kampanie wykorzystujące siec nośników W4OCZY
W4OCZY to nowa forma reklamy tworząca sieć blisko 2000 nośników zlokalizowanych w modnych miejscach publicznych. Dzięki wykorzystaniu pustych powierzchni ścian damskich i męskich toalet popularnych klubów, restauracji, kin czy centrów sportowych W4OCZY dociera do aktywnej populacji w wieku 18-39 lat pracującej lub studiującej w 8 największych miastach Polski.
Idea tej formy prezentacji narodziła się w Stanach Zjednoczonych w połowie lat 80-tych i dotarła do Europy na początku lat 90-tych. Reklama łazienkowa jest aktualnie najpopularniejszym nowym medium funkcjonującym we większości krajów europejskich. Od lutego 2003 dzięki ARBOmedia Polska, która podpisała umowę na wyłączną sprzedaż nośników W4OCZY reklama łazienkowa funkcjonuje także w Polsce.
"Rozwój nowych mediów w Polsce jest nieunikniony. Reklama w toaletach dzięki niekonwencjonalnemu charakterowi i formie oddziaływania wizualnego oferuje możliwość kreatywnego, czasem wręcz awangardowego sposobu projektowania komunikacji marketingowej. Potencjalni reklamo-dawcy mają rzadką okazję do zaskoczenia i zainteresowania potencjalnego klienta w nieoczekiwanym dla niego momencie" twierdzi Marcin Woźniak Managing Director ARBOmedia Polska. ARBOmedia Polska.
Inne
Dołącz do dyskusji: Pierwsze kampanie reklamowe w toaletach w Polsce