Serial „Pierwsza miłość” w sezonie 2020/2021 oglądało 1,14 mln widzów
W sezonie 2020/2021 serial „Pierwsza miłość” gromadził średnio 1,14 mln widzów, o 240 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu była wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i pierwsza w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 233,67 mln zł.
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 31 sierpnia 2020 roku do 4 czerwca 2021 roku średnia widownia „Pierwszej miłości” wyniosła 1,14 mln widzów, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 10,03 proc. wśród wszystkich widzów, 12,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,99 proc. w grupie 16-59. Serial na antenie Polsatu oglądać można było w dni powszednie o 18.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 4 lutego br. Oglądało go 1,44 mln widzów.
W porównaniu do poprzedniego sezonu „Pierwsza miłość” straciła 240 tys. widzów. Wówczas (tj. od 2 września 2019 roku do 16 kwietnia 2020 roku) produkcję średnio śledziło 1,14 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 10,03 proc. w 4+, 12,95 proc. w 16-49 oraz 11,99 proc. w 16-59.
Polsat w paśmie emisji produkowanego przez ATM Grupę serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była stacja TVP2, nadająca wówczas gł. „Panoramę” i „Va banque”, co przełożyło się na 10,73 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. „Klan”, „Kasta” i „Korona królów”; 9,85 proc.), a czwarty - TVN (gł. „Ukryta prawda”; 9,10 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był liderem.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2020/2021 wyniosły 233,67 mln zł. W poprzednim sezonie - który liczył kilkadziesiąt odcinków mniej - uplasowały się one na poziomie 182,76 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „Pierwsza miłość” w sezonie 2020/2021 oglądało 1,14 mln widzów