SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pięć lat "Mody Męskiej"

We wrześniu b.r. magazyn branżowy "Moda Męska" (wydawnictwo Promedia) obchodził pięciolecie swego istnienia. Z okazji jubileuszu wydawnictwo przygotowało cykl seminariów poświęconych najnowszym trendom światowej mody oraz wykładów związanych z tematyką sprzedaży i rekrutacji personelu. Imprezy zorganizowano podczas Poznańskiego Tygodnia Mody. Wzbudziły one duże zainteresowanie gości targowych.

"Moda Męska" jest jedynym na rynku pismem branżowym, które jest poświęcone wyłącznie męskiej odzieży. Magazyn ukazuje się w cyklu kwartalnym i informuje z rocznym wyprzedzeniem o nadchodzących trendach mody. Dostarcza także wiedzy na tematy handlowe oraz przemysłowe. Czytelnikami pisma są producenci i handlowcy. Oprócz "Mody Męskiej" Promedia wydaje dwa pisma branżowe o modzie: "Jeans&Sportswear", "Moda&Dodatki", oraz dwa magazyny branżowe poświęcone wyposażeniu wnętrz: "Tekstylia w domu" i "Ambiente".

Dołącz do dyskusji: Pięć lat "Mody Męskiej"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl