PGNiG ruszyło z przetargiem na kompleksową obsługę marketingową
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo prowadzi przetarg na kompleksową obsługę marketingową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować dwa lata.
Wybrana agencja zajmie się m.in. doradztwem strategicznym, wsparciem strategiczno-kreatywnym w obszarze ATL, BTL oraz marketingu interaktywnego.
Będzie odpowiadać także za opracowanie projektów kreatywnych, planowanie, kreację, przygotowanie do produkcji oraz realizację kampanii reklamowych (wizerunkowych, produktowych, informacyjnych) z wykorzystaniem kanałów tradycyjnych i cyfrowych. Będzie dobierać narzędzia i kanały komunikacji do prowadzonych kampanii reklamowych i innych działań promocyjnych.
Zajmie się ponadto produkcją materiałów reklamowych, kreacją reklam, planowaniem i zakupem mediów itp.
Z wybraną firmą PGNiG będzie pracować przez dwa lata od momentu zawarcia umowy. Przetarg trwa do 11 czerwca br.
Jedną z ostatnich akcji reklamowych PGNiG przygotowała agencja Brasil - była to kampania z jesieni ub.r., w której promowano gaz z prądem „w cenie zamrożonej na rok".
Dołącz do dyskusji: PGNiG ruszyło z przetargiem na kompleksową obsługę marketingową