Pepsi wprowadza zestawy spa, aby złagodzić stres konsumentów
Koncern PepsiCo wprowadza do sprzedaży zestawy Pepsi Spa, aby pomóc konsumentom zrelaksować się w domu podczas pandemii COVID-19.
PepsiCo uruchomiło loterię, w której konsumenci mają szansę wygrać limitowany zestaw Pepsi Spa Kit. Aby wziąć udział w akcji, należy zatweetować #PepsiSpa i #Sweepstakes oraz oznaczyć jednego ze swoich znajomych.
Zestawy zawierają złuszczający peeling cukrowy Pepsi o zapachu coli, maseczkę do twarzy Pepsi Blue i bombę do kąpieli o zapachu Pepsi cola.
PepsiCo podkreśla, że pomysł na zestawy spa zrodził się z nieprzewidywalności roku 2020, wraz z typowym świątecznym stresem. Marka stworzyła elementy zestawu, aby odzwierciedlić kultowe bąbelki, kolor i tekstury napoju Pepsi, a każdy element zestawu jest w ekologicznym opakowaniu.
Dla Pepsi to nie pierwszy raz, kiedy firma włączyła produkt lifestylowy do swojej strategii marketingowej. W listopadzie 2019 roku firma uruchomiła modową witrynę e-commerce pełną odzieży i akcesoriów powstałych we współpracy z różnymi międzynarodowymi markami modowymi, takimi jak Alexander Wang, Puma i Urban Outfitters.
Takie markowe towary mają pomóc marce stać się bardziej lifestyle'ową niż tylko napojem gazowanym.
Dołącz do dyskusji: Pepsi wprowadza zestawy spa, aby złagodzić stres konsumentów