Pepco z kampanią dla aktywnych kobiet
Sieć sklepów dyskontowych Pepco rozpocznie 10 stycznia kampanię reklamową odzieży dla kobiet uprawiających sport. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Grey Group Poland.
Kampania ruszy w związku z debiutem nowej kolekcji ubrań fitness dla kobiet. Na jej potrzeby przygotowano spot, który opowiada historię przyjaciółek wspierających się w noworocznym postanowieniu, które polega na wspólnym treningu zumby.
Hasło reklamy brzmi: „Motywację do ćwiczeń już masz, a całą resztę znajdziesz w Pepco!”.
Spot trafi do emisji w telewizji i internecie. Dodatkowo, komunikację uzupełnią spoty radiowe, działania w punktach sprzedaży i influencer marketing. Swoimi fitnessowymi planami podzielą się blogerki StylOli i Miss Ferreira.
Kampanię Pepco przygotowała agencja Grey Group Poland. Odpowiedzialna jest za działania komunikacyjne w mediach tradycyjnych i internecie, shopper marketing, produkcję reklam oraz planowanie i zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Pepco z kampanią dla aktywnych kobiet