Pepco z pierwszą kampanią świąteczną
Sieć dyskontów Pepco prezentuje swoją pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową pod hasłem „Tak jak chcę”.
W spocie widzowie zobaczą historię dwóch sióstr, których rywalizacja przeradza się w pełne wzruszeń i radości świąteczne pojednanie. Uzupełnia go tekst „Siostry – świąteczne opowiadanie”, napisany przez Magdalenę Witkiewicz i przygotowany również w formie audiobooka czytanego przez Annę Dereszowską.
- Zależało nam na stworzeniu opowieści, która z jednej strony pokazuje piękno codziennych relacji rodzinnych, a z drugiej – pozwala każdemu zidentyfikować się z bohaterami i pielęgnować swoje własne podejście do dekoracji domu czy sposobu spędzania czasu z bliskimi. Święta to okres, w którym warto celebrować to, co naprawdę ważne – mówi Agnieszka Olejniczak, dyrektor marketingu Pepco.
Badania: relacje rodzinne kluczem do zbudowania atmosfery świąt
Koncepcja spotu oparta jest na wynikach badań konsumenckich przeprowadzonych przez agencje Y&Lovers oraz Minds & Roses na kilku europejskich rynkach, gdzie działa Pepco. Badania te wykazały, że klienci sieci szukają marek, które nie tylko rozumieją ich codzienne potrzeby, ale także stanowią inspirację do budowania pięknych wspomnień. W badaniu aż 87 proc. respondentek podkreśliło wagę relacji i rodzinnych chwil jako kluczowego aspektu świąt.
Spot obejrzeć można na YouTube, w telewizji, w kinach i w mediach społecznościowych. Dodatkowo na stronie Pepco i na wybranych platformach streamingowych, takich jak Spotify, Legimi, SoundCloud dostępny jest również audiobook „Siostry – świąteczne opowiadanie”, napisany przez Magdalenę Witkiewicz, pisarkę i autorkę kilkunastu powieści dla dzieci i dorosłych.
W wersji polskiej opowieść jest czytana przez Annę Dereszowską. Tekst można również pobrać w formatach: ePub i PDF ze strony Siostry — świąteczne opowiadanie - Pepco Polska, na której dostępny jest też quiz pozwalający na poznanie swojego profilu klientki i dopasowanych do niego produktów.
Autorem spotu i kampanii jest DDB Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Pepco z pierwszą kampanią świąteczną