SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pełka PR dla zegarków Deja vu

Dystrybutor marki Deja vu w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, firma Deja vu Fashion, rozpoczęła współpracę z agencją Pełka PR.

Pełka PR będzie odpowiedzialna za działania media relations dla tej nowej marki oraz działania eventowe związane z otwarciem pierwszego warszawskiego sklepu Deja vu Fashion.

Za obsługę klienta odpowiadają Iwona Nawrocka i Katarzyna Czechowska.

Umowa ma charakter projektowy.

Dołącz do dyskusji: Pełka PR dla zegarków Deja vu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl