Patrycja Bednarek head of marketing automation w Performics
Patrycja Bednarek zasila szeregi agencji marketingu efektywnościowego Performics, należącej do Publicis Groupe. Obejmuje stanowisko head of marketing automation. Poprzednio była związana z Empikiem.
Do głównych Patrycji Bednarek należą tworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i marketing automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych.
W nowej roli będzie odpowiadała za stworzenie oferty produktowej odpowiadającej aktualnym potrzebom klientów oraz rekomendowanie kierunków rozwoju kompetencji w obszarze marketing automation. Będzie odpowiedzialna również za współtworzenie strategii rozwoju zespołu oraz budowanie relacji z klientami i partnerami technologicznymi agencji. W zakres jej obowiązków wchodzi także wsparcie agencji należących do Publicis Groupe w projektach new business, których częścią są rozwiązania z obszaru marketing automation.
Od 2015 roku Patrycja Bednarek związana jest z branżą komunikacji marketingowej. Ostatnio pełniła funkcję head of direct marketing and marketing automation w Empik. Wcześniej swoje umiejętności zawodowe rozwijała, pracując dla firm tj. Allegro czy Payback.
Ma ponad 8-letnie doświadczenie w obszarze marketing automation i direct marketing. Jako lider odpowiadała za koordynację prac zespołów, skupionych na budowaniu skutecznych ścieżek konsumenta.
Dołącz do dyskusji: Patrycja Bednarek head of marketing automation w Performics