Opus B autorem kampanii Cirrusa
Agencja reklamowa Opus B przygotowała najnowszą kampanię preparatu na katar Cirrus (UCB Pharma).
W futurystycznym tunelu rozlega się alarm. Na szczęście jest dwóch dynamicznych biegaczy, którzy bez trudu pokonają wszystkie przeszkody i zażegnają niebezpieczeństwo... Tak w stworzonej przez Agencję Reklamową OPUS B reklamie dwa aktywne składniki preparatu Cirrus uwalniają nos od kataru.
Stworzona przez OPUS B dla firmy UCB Pharma kampania pod hasłem „Cirrus... i katar znika!” ruszyła 21 stycznia.
- O wyborze agencji OPUS B zdecydowała nowatorska kreacja – mówi Artur Gano, OTC Manager w UCB Pharma. – Sposób komunikowania atrybutów marki Cirrus, znacznie wykracza poza schematy obowiązujące w branży.
- Postawiliśmy na nowoczesną, dynamiczną stylistykę kampanii, która naszym zdaniem oddaje charakter produktu i pomaga wyróżnić go na tle konkurencji – dodaje Krzysztof Korcala, Account Manager OPUS B.
Spoty telewizyjne (30” i 15”) wyprodukowało studio Odeon, zaś postprodukcja zrealizowana została przez Platige Image. Kampania obejmuje kanały TVP1, TVP2, AleKino!, AXN, Club, Europa Europa, Hallmark, Kino Polska, National Geographic, Tele5, materiały POS oraz prasę specjalistyczną i konsumencką.
Ze strony klienta: Artur Gano
Account Manager: Krzysztof Korcala
Art Director: Piotr Olszewski
Copywriter: Kuba Janicki, Tomasz Kosiński
Account Manager: Krzysztof Korcala
Art Director: Piotr Olszewski
Copywriter: Kuba Janicki, Tomasz Kosiński
Inne
Dołącz do dyskusji: Opus B autorem kampanii Cirrusa