Onet.tv przed WP.pl w treściach audio i wideo, Open.fm i RMFon przyciągają najdłużej (TOP 10)
Zdecydowanie najwięcej użytkowników i odtworzeń treści audio i wideo notują strony Onetu i RASP oraz Grupy Wirtualna Polska. Wśród poszczególnych serwisów i aplikacji liderem jest Onet.tv, wyprzedzający WP.pl i Open.fm.
Z badania Megapanel PBI/Gemius (obejmującego jedynie strony i aplikacje największych polskich wydawców internetowych) wynika, że w styczniu br. na stronach Onetu i RASP z treści audio i wideo skorzystało 5,39 mln internautów (real users), o 426,5 tys. więcej niż miesiąc wcześniej (przed rokiem pomiar nie był jeszcze prowadzony). Wygenerowali oni 124,65 mln odtworzeń krajowych takich materiałów, a każdy korzystał z nich średnio przez 2 minuty i 26 sekund.
W serwisach Grupy Wirtualna Polska treści audio i wideo przyciągnęły w styczniu 4,7 mln użytkowników, o 187,3 tys. mniej niż miesiąc wcześniej. Zanotowały też 78,78 mln odtworzeń krajowych i 1:11 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika.
Przez zdecydowanie najdłuższy czas z treści audio i wideo internauci korzystali w serwisach i aplikacjach wydawców oferujących dostęp do streamingu stacji radiowych. Na stronach Grupy Allegro - GG (w skład której wchodzi Open.fm) ten wskaźnik wyniósł 45:53 minuty, a w przypadku Grupy Interia.pl (obejmującej serwisy rozgłośni z Grupy RMF) - 31:06 minuty.
Treści audio i wideo w czołowych grupach serwisów w styczniu 2015 roku |
|||||
węzeł |
użytkownicy (real users) |
odtworzenia krajowe ogółem |
odtworzenia krajowe mobilne |
średni czas trwania odtworzenia [godz:min:s] |
udział odtworzeń |
Stream Grupa Onet - RASP |
5 393 320 |
124 653 349 |
4 210 586 |
00:02:26 |
47,19% |
Stream Grupa Wirtualna Polska |
4 704 006 |
78 783 297 |
4 865 495 |
00:01:11 |
27,80% |
Stream Grupa Allegro - GG (Open FM) |
356 937 |
37 018 822 |
20 266 223 |
00:45:53 |
4,39% |
Stream Grupa Interia.pl |
1 477 973 |
34 049 025 |
320 841 |
00:31:06 |
12,45% |
Stream Grupa Gazeta.pl |
1 741 673 |
22 438 154 |
733 463 |
00:07:58 |
8,17% |
Wśród poszczególnych stron i aplikacji zdecydowanymi liderami są Onet.tv i WP.pl. W pierwszym serwisie z treści wideo skorzystało w styczniu 4,38 mln internautów, którzy wykonali 92,95 mln odtworzeń, w przypadku drugiego było to 4,15 mln użytkowników i 57,86 mln odtworzeń.
Z kolei 356,9 tys. użytkowników Open.fm wygenerowało 37,02 mln odtworzeń treści audio i wideo, a każdy korzystał z nich przez 45:53 minuty. W przypadku serwisu RMFon.pl średni czas korzystania wyniósł aż prawie dwie godziny.
Treści audio i wideo w podziale na serwisy/marki w styczniu 2015 roku |
|||||
węzeł |
odtworzenia ogółem |
odtworzenia krajowe mobilne |
użytkownicy (real users) |
średni czas trwania odtworzenia [godz:min:s] |
udział odtworzeń |
Onet.tv |
92 951 522 |
2 815 680 |
4 388 222 |
00:01:14 |
34,45% |
WP.pl |
57 857 434 |
2 894 657 |
4 155 574 |
00:01:10 |
20,43% |
OpenFM |
37 018 822 |
20 266 223 |
356 937 |
00:45:53 |
4,30% |
Gazeta.tv |
20 248 169 |
730 137 |
1 608 216 |
00:01:15 |
7,22% |
Interia.pl - Czateria |
19 875 932 |
17 |
93 299 |
00:00:31 |
7,36% |
Grupa Onet - VOD |
13 491 111 |
945 153 |
2 128 357 |
00:12:01 |
5,14% |
Fakt.pl |
11 645 978 |
208 598 |
1 205 318 |
00:01:00 |
4,30% |
WP.tv |
9 827 318 |
770 512 |
1 634 743 |
00:01:25 |
3,29% |
RMFon.pl |
8 957 901 |
1 331 |
565 433 |
01:59:43 |
3,12% |
Pudelek.tv |
8 639 470 |
1 020 034 |
1 396 472 |
00:01:01 |
2,72% |
Dołącz do dyskusji: Onet.tv przed WP.pl w treściach audio i wideo, Open.fm i RMFon przyciągają najdłużej (TOP 10)