Old Spice z reklamą po francusku na tegorocznych Grammy
W przerwie reklamowej w czasie transmisji gali wręczenia nagród muzycznych Grammy, wyemitowano reklamę marki Old Spice w całości po francusku i bez napisów.
Bohaterką spotu "Czerwony sweter" jest kobieta tęskniąca za poznanym w przeszłości mężczyzną. Po kilkusekudowym monologu pada hasło „Old Spice”, ale nie znający francuskiego widzowie nie wiedzą, do czego konkretnie się ono odnosi. W kolejnych sekundach spotu okazuje się, że „Old Spice” zaginął, a bohaterka rozpoczyna jego poszukiwania. Pomagają jej rzesze kobiet z całego miasta. Wszystkie wykrzykują hasło „Old Spice”.
W końcowej scenie wydaje się, że zguba się znalazła – z samych ujęć można wywnioskować, że był to mężczyzna z dawnych lat. Dla niefrancuskojęzycznych odbiorców wydźwięk reklamy zmienia się jednak po nałożeniu napisów. Okazuje się, że kobieta w spocie szukała psa, wabiącego się Old Spice po dawnym przyjacielu.
W zamyśle twórców spot nakręcono po francusku po to, by sparodiować głównie reklamy znanych marek perfum.
- Old Spice wyśmiewa niektóre tropy z reklam perfum i burzy przekonanie, że pasuje do nich tylko szykowne, szklane opakowanie z fantazyjną metką i nazwą – komentuje Janine Miletic, dyrektor marki Old Spice w P&G.
Grammy to prestiżowe nagrody amerykańskiego przemysłu muzycznego, przyznawane przez Narodową Akademię Sztuki i Techniki Rejestracji. Najwięcej statuetek zdobył w tym roku Bruno Mars – sześć.
Dołącz do dyskusji: Old Spice z reklamą po francusku na tegorocznych Grammy