„Od września, dajemy za darmo” - Multimedia Polska reklamuje internet
Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamującą niższe ceny internetu w tej sieci. Akcję - obejmującą internet, outdoor i BTL - przygotowała agencja MediaMocni.
Nowa kampania Multimedia Polska podkreśla, że w ramach nowej oferty abonenci tej sieci mogą korzystać z internetu o przepustowości 1 MB/s za darmo. Natomiast pakiety z wyższymi prędkościami są teraz dostępne w niższych cenach, np. 20 MB/s za 59 zł miesięcznie.
>>> Multimedia Polska: 35,41 mln zł zysku netto w I połowie 2011
Akcja rozpoczęła się od etapu teaserowego, w którym wykorzystywano layout pokazujący atrakcyjną dziewczynę i hasło „Od września, dajemy za darmo”. Właściwy przekaz precyzuje, że chodzi o internet w Multimedia Polska.
Kampania - zaplanowana do końca października - obejmuje outdoor (siatki wielkoformatowe, nośniki na autobusach i w warszawskim metrze), internet oraz BTL. Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajęła się agencja MediaMocni.
Dołącz do dyskusji: „Od września, dajemy za darmo” - Multimedia Polska reklamuje internet