SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy marketing manager w 'Ozonie'

Patrycja Matuszewska objęła 20 marca stanowisko Marketing Managera w wydawnictwie Ozon Media.

Będzie odpowiedzialna za marketing i promocję tygodnika "Ozon". To nowe stanowisko w strukturze wydawnictwa.

Patrycja Matuszewska przeszła do Ozon Media z firmy Telecom Media, gdzie była szefową działu telewizyjnego i producentem programów interaktywnych.
Wcześniej pracowała w AWR Wprost - odpowiadała za promocję tygodnika "Wprost".

Przejście Patrycji Matuszewskiej do wydawnictwa Ozon Media to dalszy ciąg zmian personalnych w dziale marketingu tygodnika. Wcześniej do zespołu dołączyła Anna Wróbel z "Businessman Magazine". Niewykluczone, że wraz z rozbudową strategii marketingowej tygodnika dział będzie się rozrastał.

Celem tych zmian jest przede wszystkim podwyższenie sprzedaży egzemplarzowej i umocnienie pozycji brandu na rynku. W kwietniu minie rok od wprowadzenia tygodnika "Ozon" na rynek - podano w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Nowy marketing manager w 'Ozonie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl