Nowy marketing manager w 'Ozonie'
Patrycja Matuszewska objęła 20 marca stanowisko Marketing Managera w wydawnictwie Ozon Media.
Będzie odpowiedzialna za marketing i promocję tygodnika "Ozon". To nowe stanowisko w strukturze wydawnictwa.
Patrycja Matuszewska przeszła do Ozon Media z firmy Telecom Media, gdzie była szefową działu telewizyjnego i producentem programów interaktywnych.
Wcześniej pracowała w AWR Wprost - odpowiadała za promocję tygodnika "Wprost".
Przejście Patrycji Matuszewskiej do wydawnictwa Ozon Media to dalszy ciąg zmian personalnych w dziale marketingu tygodnika. Wcześniej do zespołu dołączyła Anna Wróbel z "Businessman Magazine". Niewykluczone, że wraz z rozbudową strategii marketingowej tygodnika dział będzie się rozrastał.
Celem tych zmian jest przede wszystkim podwyższenie sprzedaży egzemplarzowej i umocnienie pozycji brandu na rynku. W kwietniu minie rok od wprowadzenia tygodnika "Ozon" na rynek - podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Nowy marketing manager w 'Ozonie'