Nowy Dyrektor Marketingu w Miraculum S.A.
W październiku 2003 roku Paweł Adamczyk objął stanowisko Dyrektora Marketingu w krakowskiej firmie kosmetycznej Miraculum S.A.
Paweł Adamczyk karierę zawodową rozpoczynał w Browarze OKOCIM jako szef działu sprzedaży i marketingu. Opracował m.in. strategię dla dwóch znanych marek: Zagłoba i Karmi. Bogate doświadczenie zawodowe w zakresie sprzedaży i marketingu zdobywał pracując na stanowiskach kierowniczych w firmach produkcyjnych, dystrybucyjnych i handlowych. Paweł Adamczyk jest absolwentem Wydziału Organizacji i Zarządzania na AGH w Krakowie.
"Moim zadaniem w Miraculum jest reorganizacja Działu Marketingu oraz opracowanie i realizacja strategii marketingowej zapewniającej firmie odbudowę pozycji rynkowej jako wiodącego producenta nowoczesnych kosmetyków" - tak opisuje swoje nowe obowiązki Paweł Adamczyk.
Dołącz do dyskusji: Nowy Dyrektor Marketingu w Miraculum S.A.