Nowe oblicze magazynu 'Teleinfo'
Magazyn "Teleinfo" (Migut Media SA) od numeru październikowego z dwutygodnika stanie się miesięcznikiem. Zmieni się również format pisma, jego szata graficzna, objętość i cena, pojawią się nowe działy. Wydawca zdecydował także o zmianie redaktora naczelnego tytułu.
"Teleinfo" będzie ukazywać się w formacie 230 mm na 297 mm (dotychczas 210 mm na 285 mm) i w objętości liczącej 64 strony (do tej pory 48). Nowe działy, które wprowadzono do tytułu, to m.in. "Fakty i mity",. "Technoring", "Finansowanie IT" i "Telekomunikacja w biznesie".
Zmiany mają na celu szersze dotarcie do podstawowej grupy czytelników pisma - głównych informatyków zatrudnionych w średnich firmach oraz instytucjach. Odświeżone "Teleinfo" ma w większym stopniu być pismem poradniczym, podpowiadającym, w jakie rozwiązania z obszaru ITC warto inwestować i jaki to może przenieść efekt biznesowy.
- Chcemy, żeby treści prezentowane na naszych łamach były przede wszystkim użyteczne, pomagały w dokonywaniu wyborów dotyczących technologii dostępnych na rynku - mówi Dariusz Chełstowski, który został nowym redaktorem naczelnym "Teleinfo" (dotychczas pracował jako wicenaczleny tytułu). Tomasz Garwoła, poprzedni redaktor naczelny pisma, pozostaje w redakcji na stanowisku zastępcy Chełstowskiego.
Wydawca zdecydował się także na podniesienie ceny magazynu z 6 zł na 7 zł i zwiększenie jego nakładu z 12 tys. egz. do 15-18 tys. egz.
Zmiany w "Teleinfo" będą promowane kampanią na łamach innych tytułów wydawanych przez Migut Media SA.
Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze magazynu 'Teleinfo'