SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe oblicze magazynu 'Teleinfo'

Magazyn "Teleinfo" (Migut Media SA) od numeru październikowego z dwutygodnika stanie się miesięcznikiem. Zmieni się również format pisma, jego szata graficzna, objętość i cena, pojawią się nowe działy. Wydawca zdecydował także o zmianie redaktora naczelnego tytułu.

"Teleinfo" będzie ukazywać się w formacie 230 mm na 297 mm (dotychczas 210 mm na 285 mm) i w objętości liczącej 64 strony (do tej pory 48). Nowe działy, które wprowadzono do tytułu, to m.in. "Fakty i mity",. "Technoring", "Finansowanie IT" i "Telekomunikacja w biznesie".

Zmiany mają na celu szersze dotarcie do podstawowej grupy czytelników pisma - głównych informatyków zatrudnionych w średnich firmach oraz instytucjach. Odświeżone "Teleinfo" ma w większym stopniu być pismem poradniczym, podpowiadającym, w jakie rozwiązania z obszaru ITC warto inwestować i jaki to może przenieść efekt biznesowy.

- Chcemy, żeby treści prezentowane na naszych łamach były przede wszystkim użyteczne, pomagały w dokonywaniu wyborów dotyczących technologii dostępnych na rynku - mówi Dariusz Chełstowski, który został nowym redaktorem naczelnym "Teleinfo" (dotychczas pracował jako wicenaczleny tytułu). Tomasz Garwoła, poprzedni redaktor naczelny pisma, pozostaje w redakcji na stanowisku zastępcy Chełstowskiego.

Wydawca zdecydował się także na podniesienie ceny magazynu z 6 zł na 7 zł i zwiększenie jego nakładu z 12 tys. egz. do 15-18 tys. egz.

Zmiany w "Teleinfo" będą promowane kampanią na łamach innych tytułów wydawanych przez Migut Media SA.

Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze magazynu 'Teleinfo'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl