Nowa wizualizacja gazety "Dzień Dobry"
DD Media - wydawca bezpłatnego tygodnika Dzień Dobry od listopada br. wprowadził nową identyfikację wizualną gazety.
W wyniku wprowadzenia nowych standardów wizualnych powstało nowa winieta. Dwie duże literki "D", które są znakiem rozpoznawczym pisma, są teraz ze sobą splecione. Zmianom uległa także kolorystyka napisu. Dotychczasowe kolory - granat i ciemnoszary są teraz ciemniejsze i bardziej nasycone. Większy kontrast oraz dokładne wyodrębnienie poszczególnych liter w tytule sprawiło, że stał się on bardziej czytelny i lepiej widoczny. Lepiej także komunikuje zawartość gazety w związku z planowaną zmianą layout'u.
Kolejną nowością powstałą w wyniku wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej gazety jest oficjalne uznanie wersji poziomej logo. Obecnie obie wersje (pionowa i pozioma) funkcjonują równorzędnie.
Szczegółowa kodyfikacja zawarta w nowo stworzonej księdze standardów wizualnych jest jednym z elementów strategii rozwoju wydawnictwa oraz gazety Dzień Dobry.
Wydawcą bezpłatnej gazety "Dzień Dobry" jest DD Media Sp. z o. o. Pismo dociera do mieszkańców Warszawy, Trójmiasta, Krakowa, Wrocławia, Łodzi oraz Poznania. Nakład tygodnika wynosi 875 tysięcy egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: Nowa wizualizacja gazety "Dzień Dobry"