Nowa kampania Peugeot
15 marca rozpoczęła się kampania reklamowa promująca Rajd Młodych Peugeot oraz zachęcająca do uczestnictwa w tej imprezie
Celem kampanii jest zachęcenie młodych ludzi do wzięcia udziału w eliminacjach Rajdu Młodych oraz wzmocnienie świadomości i wizerunku marki Peugeot wśród młodych ludzi.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Brand&Media (OMD). Kampania pojawi się w prasie (12.03-7.04): City Magazine, Eurostudent, Magazyn Młodych i Dynamicznych, Magazyn Sportowy, Aktivist, Dlaczego; radio (29.03-4.04): RMF FM i rozgłośnie regionalne; w internecie (22.03-02.04) oraz na plakatach w szkołach średnich i na uczelniach wyższych (22.03-22.04).
5 już edycję Rajdu Młodych organizują Peugeot Polska i Polski Związek Motorowy we współpracy z Total Polska, Michelin Polska, Motor oraz Gefco Polska.
Impreza jest kierowana do młodych ludzi marzących o karierze kierowcy rajdowego. W sezonie 2004 odbędzie się 5 eliminacji regionalnych oraz finał. Peugeot Polska udostępni zwycięzcy Peugeot 206 na cały sezon rajdowy 2005.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Peugeot