SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Nordea Bank Polska

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową produktów oszczędnościowych

Jej znakiem rozpoznawczym jest motyw parasola.

Kampania pod hasłem "Pakiet Parasol na piątkę z plusem" (nawiązanie do atrakcyjnego oprocentowania powyżej 5 proc.) obejmuje promocję:

  • lokaty dynamicznej 5 proc.
  • zwolnionej z podatku polisy na życie Nordea Profit Plus
  • obligacji banku Nordea, jako produktów wiodących w ofercie.

    Dodatkowo w pakiecie Parasol znajdują się: jednostki funduszy inwestycyjnych oraz lokata eDepozyt dostępna przez Internet.

    Dzięki tej kampanii kontynuowane są ubiegłoroczne działania o zbliżonym charakterze, w których wiodącym produktem była lokata Nordea Gwarancja. Druga, zmodyfikowana odsłona kampanii rozpoczęła się 17 marca i potrwa do kwietnia br.

    - Motyw parasola pojawiający się w kampanii - na ulotkach, plakatach, w reklamach prasowych i internetowych - jest symbolem ochrony, którą bank obejmuje klientów i ich oszczędności dzięki nowoczesnym produktom - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Dzięki niemu w czytelny sposób chcemy wyróżnić naszą ofertę depozytową wśród propozycji innych banków. Gwarantuje ona wysokie stopy zwrotu z inwestycji oraz bezpieczeństwo powierzonych przez klientów środków.

    W ramach kampanii przewidziano reklamy prasowe oraz insert w dziennikach ogólnopolskich i tygodnikach opinii oraz e-mailing w Internecie. Kampania ogólnopolska zostanie przeniesiona również do wybranych mediów lokalnych.

    Koncepcja kampanii stworzona została siłami zespołu Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. W kreacji DMiK banku wspierała trójmiejska agencja Media Focus. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Plannig Group.
  • Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Nordea Bank Polska

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl