Nosorożec przez SMS
W nowej kampanii reklamowej przygotowanej przez agencję AHA dla EL2 wszystko jest możliwe
Skierowane do inteligentnego odbiorcy layouty są przewrotne i pełne humoru. Mają dotrzeć do osób odpowiedzialnych za komunikację marketingową w średnich i dużych przedsiębiorstwach. Jednocześnie mają to być osoby otwarte na nowości technologiczne i niekonwencjonalne rozwiązania w komunikacji.
Motyw "Nosorożec" przedstawia wielkie zwierze, które nie może zmieścić się w maleńkim SMS-ie. To symboliczny dowód na to, jak wielki jest odzew konsumentów na działania marketingu mobilnego EL2. "Pies" to sympatyczny shar-pei słynący z nadmiaru skóry, który ma zwizualizować przerost rezultatów działań EL2. W motywie "Chomik" headline zapowiada "upychanie przychodów", a zabawny gryzoń upycha w swych przepaścistych policzkach monety - zyski osiągane dzięki działaniom EL2. Czwarty motyw to "Króliki", rozmnażające się w niekontrolowany sposób w klatce, która jest do ich liczby nieadekwatna i zdecydowanie za ciasna. W ten sposób "pomnaża się" również zainteresowanie rynku klientem - dzięki działaniom marketingu mobilnego EL2.
Pierwszy motyw ukazał się 3 marca w Media i Marketing Polska. Kolejne będą publikowane w trzech następnych wydaniach (do końca kwietnia). Kampania obejmie również 4 kolejne wydania magazynu Brief.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nosorożec przez SMS