SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP2 emituje show z influencerami. 300 tys. widzów pierwszego odcinka

W sobotę na antenie TVP2 zadebiutował program „No... wiadomo”. Obejrzało go niemal 289 tys. widzów, co oznaczało 3,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.

W sobotę 9 marca o 17.25 TVP2 wyemitowała pierwszy odcinek programu „No... wiadomo”.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarły Wirtualnemedia.pl, program w grupie 4+ oglądało 288 965 widzów (co przełożyło się na 3,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym), w grupie komercyjnej 16-49 – 55 738 osób (2,13 proc.), a w 16-59 – 93 334 widzów (2,31 proc.).

„No... wiadomo” w soboty w TVP2

Twórcami i prowadzącymi „No... wiadomo” są Aleksander Lipski, Julia Święch, czyli autorzy kanału „Orientuj się”, oraz tiktoker Kacper Zembrzucki (zetkacper). Prowadzący w humorystyczny sposób komentują w nim bieżące wydarzenia polityczne. Emitowany w soboty program trwa 25 minut.

„Skrót wiadomości z parlamentu, internetu, gazet, mediów społecznościowych i komentarzy z sejmowych kuluarów. Jego twórcami są młodzi i popularni twórcy internetowi. Autorzy tłumaczą dziadkom to, o czym rozmawiają ich wnuki, a ich rówieśnikom to, na co po powrocie do domu denerwują się rodzice śledzący polityczne wydarzenia” - tak program zapowiadała sama Telewizja Polska.

Dołącz do dyskusji: TVP2 emituje show z influencerami. 300 tys. widzów pierwszego odcinka

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
Strzał w kolano neoTVPO 😅
odpowiedź
User
ktoś
Poziom programu na mniej więcej takim samym jak pisowskiego Oskarka w Republice.

Gdyby Oski dostał program za PiSu w TVP to byłoby larum głośne do dzisiaj. A tak mamy Orientuj Się które dostało 20 koła od Fundacji Batorego i nikt tutaj larum nie robi, że upolitycznienie TVP.


Stowarzyszenie 61, Warszawa
Prowadzenie kanału medialnego Orientuj.się na TikToku, z informacjami o tematyce społecznej i politycznej, skierowanego do młodych osób w wieku 16-22 lata. 20 000 zł
odpowiedź
User
Bert
Tego gównianego programu z pustakami nie idzie oglądać ,szkoda oczu .
odpowiedź