Nestlé z kamerą w staniku promuje samobadanie piersi (wideo)
Koncern Nestlé rozpoczyna globalną kampanię społeczną „Bra Cam” promującą profilaktykę raka piersi. Akcję przygotowała agencja McCann Worldgroup.

Początkiem akcji jest viralowy klip, którego bohaterka cały dzień spędza z miniaturową kamerą zainstalowaną w staniku. W ten sposób widać, jak często kobiecy biust jest obserwowany przez innych.
Spot został umieszczony w internecie, a użytkowniczki mogą dołączać do akcji, zamieszczając wpisy z tagiem #CheckYourSelfie.
Celem kampanii jest zachęcenie kobiet do dbania o zdrowie piersi i samobadania ich, w ramach profilaktyki raka piersi.
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja McCann Worldgroup. Organizatorem kampanii jest koncern Nestlé, który promuje dbanie o zdrowie kobiet jako producent płatków Fitness.
Dołącz do dyskusji: Nestlé z kamerą w staniku promuje samobadanie piersi (wideo)