SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nasz Dziennik” z wyższymi cenami. „Długo odwlekaliśmy tę decyzję, ale jest ona konieczna”

Od początku stycznia „Nasz Dziennik” (wydawany przez Spes) ma w różne dni cenę od 40 groszy do 1 zł wyższą niż poprzednio. - Jest to niezbędne, abyśmy mogli w dalszym ciągu wydawać „Nasz Dziennik”. Długo odwlekaliśmy tę decyzję, ale jest ona konieczna - uzasadnił Marcin Nowina Konopka, prezes spółki Spes.

Od początku stycznia „Nasz Dziennik” w poniedziałki i wtorki kosztuje 2,90 zł (poprzednio było to 2,50 zł). W środy, czwartki i piątki dziennik podrożał z 2,90 do 3,50 zł, a sobotnio-niedzielne wydanie - z 3,50 do 4,50 zł.

- Jest to niezbędne, abyśmy mogli w dalszym ciągu wydawać „Nasz Dziennik”. Bardzo więc prosimy o zrozumienie i współpracę. Długo odwlekaliśmy tę decyzję, ale jest ona konieczna - stwierdził Marcin Nowina Konopka, prezes wydającej „Nasz Dziennik” spółki Spes, w oświadczeniu skierowanym do czytelników.

„Nasz Dziennik” nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, dlatego nie ma danych dotyczących jego sprzedaży.

Redakcja „Naszego Dziennika” alarmowała o zagrożeniu jego istnienia

Pod koniec maja ub.r. redakcja „Naszego Dziennika” zaapelowała do czytelników, żeby promowali tytuł wśród znajomych i ułatwiali jego kupno, a osobny apel skierowała do duchownych. - Drogi Księże! Drogi Proboszczu! Czy zaprenumerowałeś już „Nasz Dziennik” dla siebie i Twojej wspólnoty? - spytała.

Redakcja podkreśliła, że poważne problemy dziennika są związane z kryzysem Ruchu, który jest w trakcie przyspieszonego postępowania układowego, a w ramach porozumień większym wierzycielom nie spłaci 85 proc. zaległych zobowiązań, a mniejszym - 50 proc.

W 2018 roku firma Spes zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 8 proc. do 18,21 mln zł, a jej wynik netto pogorszył się w skali roku z 1,56 do 3,12 mln zł. Spółka zatrudnia 89 osób, ograniczyła koszty usług obcych, a więcej wydała na wynagrodzenia oraz zużycie materiałów i energii.

Podrożały inne dzienniki

Z początkiem br. o 50 groszy zdrożał „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska), a Polska Press Grupa podniosła ceny swoich dziewięciu dzienników regionalnych.

W połowie listopada ub.r. podrożał „Dziennik Gazeta Prawna”, a z początkiem grudnia „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. Natomiast z początkiem listopada o 50 groszy podniesiono cenę większość wydań „Gazety Wyborczej”.

Dołącz do dyskusji: „Nasz Dziennik” z wyższymi cenami. „Długo odwlekaliśmy tę decyzję, ale jest ona konieczna”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
sprzedawajcie po 10 zł ;) na pewno prawdziwi Polacy nie odpuszczą sobie możliwości czytania jedynie słusznego przekazu... albo dajcie od razu po 15 zł, będziecie udawać, że to segment premium...
odpowiedź
User
Presto
Kto czyta ten syf ?
odpowiedź
User
Presto
Kto czyta ten syf ?
odpowiedź