SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MTV Networks Polska planuje kampanie VH1 i Comedy Central

Jesienią będą miały miejsce kampanie wizerunkowe VH1 Polska iComedy Central. MTV Networks przygotowała je we własnym zakresie,za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowyZenithOptimedia.

Kampania wizerunkowa VH1 rozpocznie się w październiku. Obejmieprasę, Internet, metro TV oraz nośniki zewnętrzne. Miesiąc później( w listopadzie) będzie miała miejsce kampania Comedy Central.Przewidziano promocję na nośnikach zewnętrznych, a także poprzezmailing oraz ulotki.

Osobno promowana będzie impreza Viva Comet 2008, podczas którejzostaną przyznane nagrody dla najlepszych polskich muzyków. Jejkampania obejmie swoim zasięgiem głównie Warszawę (to tutaj 2października odbędzie się w tym roku ceremonia).

Obejmie zarówno nośniki zewnętrzne takie jak winylewielkoformatowe, plakaty na przystankach komunikacji miejskiej,nośniki wielkoformatowe dmuchane, ale również prasę, radio iinternet.

Dołącz do dyskusji: MTV Networks Polska planuje kampanie VH1 i Comedy Central

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl