„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży pism wnętrzarskich
W kwietniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Dom & Wnętrze”, z kolei najwięcej straciło „M jak Mieszkanie”.
Sprzedaż ogółem magazynu „Moje Mieszkanie” (Murator) w kwietniu 2014 roku wyniosła 69 376 egz., po wzroście w skali roku o 30,57 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W kwietniu 2013 roku pismo to zajmowało miejsce drugie.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z kolei na drugą pozycję spadły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu zmalała o 6,23 proc. do poziomu 60 230 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął, również wydawany przez Muratora, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 982 egz., po spadku o 22,14 proc. - największym w rankingu.
Natomiast największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu - o 30,91 proc. do 8 741 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który jesienią ub.r. został odświeżony. W zestawieniu uplasował się on na miejscu szóstym - ostatnim.
ZKDP | kwiecień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 102 034 | 69 376 | 69 376 | 92 000 | 53 136 | 53 133 |
Cztery Kąty | 111 200 | 60 632 | 60 230 | 138 000 | 64 229 | 64 229 |
M jak Mieszkanie | 92 000 | 34 067 | 33 982 | 94 230 | 43 677 | 43 643 |
Weranda | 43 000 | 25 609 | 25 609 | 43 000 | 28 963 | 28 963 |
Dobre Wnętrze | 36 700 | 18 934 | 16 641 | 37 100 | 18 297 | 16 138 |
Dom & Wnętrze | 28 000 | 9 246 | 8 741 | 29 000 | 14 177 | 6 677 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 16,63 proc.) również pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”. Z kolei największy spadek odnotował magazyn „M jak Mieszkanie” - było to 23,08 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 102 034 | 69 376 | 69 376 | 92 030 | 60 090 | 60 025 |
Cztery Kąty | 111 200 | 60 632 | 60 230 | 104 700 | 71 333 | 70 935 |
M jak Mieszkanie | 92 000 | 34 067 | 33 982 | 91 882 | 44 215 | 44 180 |
Weranda | 43 000 | 25 609 | 25 609 | 42 668 | 25 769 | 25 769 |
Dobre Wnętrze | 36 700 | 18 934 | 16 641 | 36 800 | 17 031 | 14 268 |
Dom & Wnętrze | 28 000 | 9 246 | 8 741 | 30 000 | 11 045 | 9 520 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży pism wnętrzarskich