Vouchery o wartości połowy ceny w promocji kart Moja Biedronka (wideo)
W dyskontach Biedronka rusza kolejna promocja skierowana do posiadaczy kart Moja Biedronka. Tym razem vouchery są przyznawane przy zakupie wskazanych produktów, mają wartość 50 proc. ich ceny.
W ramach promocji klient przy zakupie z użyciem kart Moja Biedronka wskazanych produktów otrzymuje voucher o wartości 50 proc. zapłaconej za nie kwoty.
1 i 2 marca premiowane tak są zakupy parówek Berlinki (maksymalnie czterech opakowań jednego dnia) i wszystkich kosmetyków Nivea (do ośmiu opakowań dziennie), a 3 i 4 marca - oleju rzepakowego Kujawski (maksymalnie trzy butelki dziennie) oraz szamponu head&shoulders (do czterech opakowań dziennie).
Promocja jest zaplanowana na cały marzec, w kolejnych dniach będzie obejmować inne produkty.
Otrzymany voucher może zostać wykorzystany w sklepach Biedronka w ciągu dwóch dni handlowych przy jednorazowych zakupach za kwotę przynajmniej o 1 zł wyższą od jego wartości. Zakupy należy zrobić z kartą Moja Biedronka, a wśród kupionych produktów musi być przynajmniej jeden z oferty "Oszczędzaj połowę".
Vouchera nie można użyć do zakupów alkoholu, wyrobów tytoniowych i preparatów do żywienia niemowląt, doładowań do telefonów ani kart podarunkowych.
Akcję we własnym zakresie organizuje Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka.
W lutym prowadzono inną promocję dla posiadaczy kart Moja Biedronka: vouchery do wykorzystana w ciągu dwóch dni handlowych przyznawano za jednorazowe zakupy za minimum 69 zł (bon wynosił wtedy 5 zł) lub za przynajmniej 99 zł (bon 15-złotowy).
- Lutowa akcja z voucherami przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, zainteresowanie promocjami było ogromne. To pokazuje, że klienci naszej sieci cenią sobie korzyści, jakie oferuje im karta Moja Biedronka. My zaś doceniamy ich lojalność i proponujemy nową akcję, w której co dwa dni będą mogli kupić wybrane produkty i otrzymać voucher równy połowie ich wartości - komentuje Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej Biedronki.
Nową promocję wspierają działania reklamowe m.in. w telewizji, internecie i samych sklepach Biedronka. Za obsługę reklamową sieci Biedronka odpowiada agencja Duda Polska (kreacja i produkcja reklam), agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda (aktywności w internecie) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów).
W trzecim kwartale ub.r. przychody sieci Biedronka liczone w złotych wzrosły o 9,3 proc., a w ujęciu like-for-like o 6 proc. Na koniec września ub.r. sieć liczyła 3 047 dyskontów, o 115 więcej niż przed rokiem, a ich łączna powierzchnia handlowa wynosiła 2,064 mln metrów kwadratowych. W ciągu trzech kwartałów br. nakłady inwestycyjne na sieć Biedronka spadły do 141 mln euro wobec 221 mln euro rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Vouchery o wartości połowy ceny w promocji kart Moja Biedronka (wideo)
Tyle, że Polakom liczenie słabo idzie.
No chyba, że cudzych pieniędzy, to umieją bezbłędnie w zakresie do stu milionów.