SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn

W sierpniu 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health”.

<!-- 1.6482s -->

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2015 roku wyniosła 50 124 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była ona niższa o 14,78 proc. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 6,19 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 35 543 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,92 proc. do 27 715 egz.

Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 12,72 proc. do 24 543 egz.

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. poszedł do góry o 21,19 proc. do poziomu 29 827 egz.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 500

50 124

50 124

98 140

58 820

58 820

Playboy

70 000

35 543

35 543

70 000

37 888

37 888

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

55 000

28 367

27 715

60 000

28 846

28 846

Logo

58 000

29 025

24 543

55 000

30 219

28 120

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

50 999

29 979

29 827

45 498

26 741

24 611

W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem, wynoszącym 2,41 proc., pochwalić się mógł „Playboy”. Z kolei najwięcej straciło „Logo” - było to 19,25 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 500

50 124

50 124

98 500

55 533

55 533

Playboy

70 000

35 543

35 543

70 000

34 707

34 707

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

55 000

28 367

27 715

55 000

27 520

27 520

Logo

58 000

29 025

24 543

70 000

33 986

30 394

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

50 999

29 979

29 827

41 488

25 655

23 897

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
Co mówią abstrachuje to ja sobie mogę na YouTube obejrzeć bez kupowania CKM.
0 0
odpowiedź
User
edd
te wszystkie głupotki jeszcze wychodzą ? za rok to będzie zaorane
0 0
odpowiedź