„Men’s Health” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn
W sierpniu 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2015 roku wyniosła 50 124 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była ona niższa o 14,78 proc. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 6,19 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 35 543 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,92 proc. do 27 715 egz.
Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 12,72 proc. do 24 543 egz.
Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. poszedł do góry o 21,19 proc. do poziomu 29 827 egz.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 500 | 50 124 | 50 124 | 98 140 | 58 820 | 58 820 |
Playboy | 70 000 | 35 543 | 35 543 | 70 000 | 37 888 | 37 888 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 55 000 | 28 367 | 27 715 | 60 000 | 28 846 | 28 846 |
Logo | 58 000 | 29 025 | 24 543 | 55 000 | 30 219 | 28 120 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 50 999 | 29 979 | 29 827 | 45 498 | 26 741 | 24 611 |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem, wynoszącym 2,41 proc., pochwalić się mógł „Playboy”. Z kolei najwięcej straciło „Logo” - było to 19,25 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 500 | 50 124 | 50 124 | 98 500 | 55 533 | 55 533 |
Playboy | 70 000 | 35 543 | 35 543 | 70 000 | 34 707 | 34 707 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 55 000 | 28 367 | 27 715 | 55 000 | 27 520 | 27 520 |
Logo | 58 000 | 29 025 | 24 543 | 70 000 | 33 986 | 30 394 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 50 999 | 29 979 | 29 827 | 41 488 | 25 655 | 23 897 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn