„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem dla mężczyzn, „Playboy” stracił najwięcej
W lipcu 2015 roku wszystkie miesięczniki dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Playboy”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2015 roku wyniosła 55 533 egz. względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 4,40 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 13,03 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 34 707 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,72 proc. do 30 394 egz.
Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 0,96 proc. do 27 520 egz.
Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lipcu br. poszedł do góry o 11,82 proc. do poziomu 23 897 egz.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 500 | 55 533 | 55 533 | 98 410 | 58 091 | 58 091 |
Playboy | 70 000 | 34 707 | 34 707 | 70 000 | 39 906 | 39 906 |
Logo | 70 000 | 33 986 | 30 394 | 71 000 | 33 029 | 30 925 |
CKM | 55 000 | 27 520 | 27 520 | 60 960 | 28 786 | 27 786 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 41 488 | 25 655 | 23 897 | 47 000 | 23 502 | 21 371 |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „Logo” - było to 29,40 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 500 | 55 533 | 55 533 | 98 000 | 44 442 | 44 442 |
Playboy | 70 000 | 34 707 | 34 707 | 70 000 | 34 079 | 34 079 |
Logo | 70 000 | 33 986 | 30 394 | 58 000 | 26 540 | 23 488 |
CKM | 55 000 | 27 520 | 27 520 | 60 000 | 24 956 | 24 956 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 41 488 | 25 655 | 23 897 | 43 000 | 25 005 | 22 918 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem dla mężczyzn, „Playboy” stracił najwięcej
Poczekajmy na apokalipsę z SEKSMISJI. Hahahahhahahhahahaha. Pozdrowienia dla Redaktorki Naczelnej Anety Martynów.