Marka Kętrzyński zmienia nazwę na Kętrzyński 1945. Nowe logo i opakowania
Brand Kętrzyński w wyniku rebrandingu funkcjonować będzie pod marką parasolową Kętrzyński 1945. Działania przygotowała agencja Huddleston.
W komunikacie prasowym na temat zmiany nazwy marki na Kętrzyński 1945 czytamy, że "tak datują się początki firmy, która od zakończenia II wojny światowej mieści się w Kętrzynie na Mazurach".
- Dlatego w tym roku zdecydowaliśmy się na rebranding całej oferty i stworzenie marki parasolowej, której logo połączy wszystkie produkty z naszej oferty. Chcemy, aby spójny wizerunek budował świadomości marki zarówno wśród wieloletnich lojalnych klientów, jak i młodych konsumentów poszukujących marek godnych zaufania - informują przedstawiciele firmy w komunikacie prasowym.
Nowa etykieta majonezu zachowuje dotychczasową, żółto-czerwoną kolorystykę i stylizowany napis. Większe zmiany nastąpiły w wyglądzie opakowań innych produktów z portfolio firmy. Piernik kętrzyński zmienił swoje opakowanie na bardziej wyraziste i przejrzyste. Do oferty ciast wprowadzono nowości takie jak Karpatka, Ciasto kruche czy Sernik na zimno. Nowy wygląd opakowań mają także musztardy.
Za rebranding odpowiada warszawska agencja Huddleston.
Dołącz do dyskusji: Marka Kętrzyński zmienia nazwę na Kętrzyński 1945. Nowe logo i opakowania