Malwina Pawłowska odpowiada za marketing i komunikację w GTC
Deweloper GTC powołał Malwinę Pawłowską na stanowisko head of marketing & communication.

Pawłowska przed dołączeniem do zespołu GTC była szefem działu marketingu i komunikacji w Skanska Property Poland. Odpowiadała tam za komunikację korporacyjną i produktową, relacje z mediami, zarządzanie kryzysowe oraz pozycjonowanie marki korporacyjnej w Polsce. Była również członkiem rozszerzonego zarządu firmy.
Pracowała również w zespole ds. komunikacji i PR w Ghelamco, gdzie przez dwa lata kierowała działem marketingu i PR. Do jej obowiązków należało tworzenie i realizacja strategii marketingowych i PR firmy, a także komunikacja korporacyjna kluczowych projektów inwestycyjnych, takich jak Warsaw Spire, Plac Europejski, Plac Grzybowski czy Wołoska 24. Wcześniej była związana z firmami Virako, Ciszewski Financial Communications i Neiniver.
Malwina Pawłowska jest absolwentką Wydziału Stosunków Międzynarodowych Politologicznych na Uniwersytecie Łódzkim oraz Wydziału Filologii Romańskiej na Uniwersytecie Łódzkim, a także kierunku Biznes i Zarządzanie w ESTICE – International Management.
Dołącz do dyskusji: Malwina Pawłowska odpowiada za marketing i komunikację w GTC