Małgorzata Tarwacka: z TVN na kierownika sprzedaży w Polska Press Grupie
Małgorzata Tarwacka od września br. została kierownikiem działu sprzedaży w biurze reklamy Polska Press Grupy. Zastąpiła na tym stanowisku Tymoteusza Bileckiego, z którym firma się rozstała.

Tarwacka będzie odpowiedzialna za zarządzanie sprzedażą reklam w tytułach z segmentu telewizyjnego, czyli w „Tele Magazynie”, „Tele Programie”, „TV Przewodniku”, „Super Tele” oraz „TV Pilocie”.
Małgorzata Tarwacka ostatnio zajmowała stanowisko menedżera ds. sprzedaży w TVN Media, gdzie przez trzy lata była odpowiedzialna za sprzedaż reklam w stacji TVN24 Biznes i Świat.
Wcześniej pracowała w Presspublice (obecnie Gremi Business Communication).
Polska Press Grupa
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Tarwacka: z TVN na kierownika sprzedaży w Polska Press Grupie