Łukasz Głombicki: z Burda International Polska na szefa komunikacji w LifeTube
Łukasz Głombicki od początku lutego będzie szefa komunikacji w LifeTube, sieci MCN zrzeszającej kanały youtube’owe. Poprzednio pracował w Burda International Polska, a wcześniej m.in. w Gazeta.pl, naTemat.pl i TVN CNBC.
W LifeTube Łukasz Głombicki będzie odpowiadał za całość działań komunikacyjnych, media relations, działania marketingowe oraz nadzór nad organizacją eventów. - Moim głównym celem jest wykorzystanie dotychczasowego doświadczenia do zbudowania jeszcze silniejszej strategii komunikacji. Cieszę się, że będę mógł obserwować - i informować - o tym, jak szybko rośniemy! - zapowiada Głombicki.
Poprzednio przez prawie rok pracował jako online manager „National Geographic” i „Focusa” w wydawnictwie Burda International Polska. Był odpowiedzialny m.in. za zarządzanie treścią tych serwisów i pracą redakcji, opracowanie strategii produkcji contentu oraz social media.
Wcześniej był dziennikarzem m.in. w Gazeta.pl, naTemat.pl i TVN CNBC. Z branżą mediów i marketingu jest związany od ponad 10 lat.
Poprzednio za komunikację w LifeTube odpowiadał przede wszystkim Kamil Bolek, który we wrześniu ub.r. objął też funkcję szefa komunikacji indaHash. W październiku ub.r. większościowy pakiet udziałów LifeTube’a kupił fundusz Altus TFI.
- Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam na intensyfikację działań i zachowanie dynamicznego rozwoju spółki. W ramach umacniania LifeTube na pozycji lidera w zakresie video content marketingu stale powiększamy nasz zespół, dlatego też bardzo cieszę się na współpracę z Łukaszem, który dzięki swojemu doświadczeniu z pewnością wspomoże zespół w realizacji kolejnych celów - przekonuje Paweł Stano, prezes LifeTube’a.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Głombicki: z Burda International Polska na szefa komunikacji w LifeTube