LTTM tworzy LifeTube Creative Lab, kieruje nim Małgorzata Jakimowicz
Specjalizująca się w influencer marketingu i gamingu LTTM tworzy wewnętrzne studio LifeTube Creative Lab. Nowa struktura agencyjna ma realizować projekty dla klientów LifeTube i Gameset. Działem będzie zarządzać Małgorzata Jakimowicz, dotychczasowa business development director w LTTM.
LifeTube Creative Lab powstaje z połączenia dotychczasowego działu client service oraz studia produkcyjnego działającego pod marką LTTM.
Z początkiem 2023 roku grupa uruchomiła LifeTube Content Lab, dział zajmujący się rozwojem nowych narzędzi zwiększających przychody pasywne twórców należących do sieci partnerskiej.
Szefową LifeTube Creative Lab Małgorzata Jakimowicz
Na czele LifeTube Creative Lab staje Małgorzata Jakimowicz, która jest związana z komunikacją marketingową po stronie różnych agencji od 11 lat. Realizowała kampanie ATL, BTL i online dla klientów takich, jak Google, Toyota, Heinz czy Kompania Piwowarska.
Nowa head of Creative Lab od 2020 roku zarządza zespołem opracowującym strategie i koncepty kreatywne w oparciu o influencer marketing w grupie LTTM. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna również za kierowanie zespołami tworzącymi i realizującymi kampanie influencer marketingowe dla klientów endemicznych i nieendemicznych. Małgorzata Jakimowicz dołączyła również do niedawno powstałego executive committee, czyli zarządu operacyjnego grupy.
Dołącz do dyskusji: LTTM tworzy LifeTube Creative Lab, kieruje nim Małgorzata Jakimowicz