LoveBrands Group wypromuje „Cyberdojrzałych” Banku Pocztowego
Projekt edukacyjno-społeczny “Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”, powstały z inicjatywy Banku Pocztowego, będzie prowadzony we współpracy z LoveBrands Group.
materiały pocztowe

“Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta” to program edukacyjno-społeczny, którego założeniem, jest edukacja na temat bezpiecznego korzystania z Internetu oraz przestrzeganie przed przestępstwami finansowymi. W celu nagłośnienia tych informacji, LoveBrands Group skutecznie, od kilku miesięcy zajmuje się nie tylko przygotowaniem treści na media społecznościowe, ale też wspiera tworzenie nowej strategii komunikacji.
LoveBrands Relations i LoveBrands Digital prowadzą na Facebooku programu.
Obsługą projektu zajmuje się Ewelina Pawłowska, head of LoveBrands Relations.
Inne
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group wypromuje „Cyberdojrzałych” Banku Pocztowego