Bank Pocztowy ma naczelnika wydziału PR
Bartosz Trzciński, rzecznik prasowy Banku Pocztowego został naczelnikiem wydziału PR w departamencie marketingu i public relations.

Na stanowisku tym Bartosz Trzciński odpowiada m.in. za tworzenie i realizację strategii public relations oraz komunikację z mediami, w tym obsługę biura prasowego, prowadzenie profili Banku Pocztowego w mediach społecznościowych, zarządzanie ryzykiem reputacji, koordynację pracy współpracującej ze spółką agencji PR, politykę sponsoringową, a także CSR. Kieruje pracami wydziału PR, który działa w strukturze departamentu marketingu i PR banku.
Bartosz Trzciński w Banku Pocztowym pracuj od 2008 roku. Zaczynał jako specjalista ds. komunikacji w biurze zarządu. Potem był głównym specjalistą, a następnie kierownikiem zespołu PR w biurze komunikacji i departamencie marketingu i public relations.
Wcześniej pracował w dziale ekonomicznym dziennika „Rzeczpospolita”.
Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy ma naczelnika wydziału PR