LoveBrands Group nowym członkiem IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360 stopni LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

– Dołączenie do IAB Polska otwiera nowe możliwości w tym obszarze również naszym pracownikom, którzy będą mogli rozwijać swoje kompetencje w ramach Grup Roboczych poświęconych najważniejszym aktualnym wyzwaniom rynku interaktywnego - komentuje Dorota Bieniek, chairman LoveBrands Group
Agencja LoveBrands Group tworzy zintegrowane kampanie komunikacyjne: od konceptu kreatywnego po implementacje w różnych kanałach online i offline i produkcję oraz poprzez narzędzia reklamowe, PR, digital, social media, influencer marketing i eventy. Wspiera zarówno klientów korporacyjnych, jak i marki produktowe.
W strukturach IAB Polska jest blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group nowym członkiem IAB Polska