Lotto i Orlen najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami polskich olimpijczyków
Lotto jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej Londyn 2012 - wynika z badań IQS.
Ponad połowa respondentów (57 proc.) wymieniła markę Lotto jako sponsora reprezentacji olimpijskiej.
Na kolejnych miejscach znalazły się takie marki jak Orlen, Orange, Plus, Lotos, Tyskie, LOT, Energa, Lech i Tauron.
Badania wskazały, że ogólne zainteresowanie tegorocznymi igrzyskami oscylowało w granicach 52% (osoby „bardzo” oraz „dość” zainteresowane). 88% pytanych potrafiło poprawnie wskazać w jakim mieście odbyły się igrzyska.
Badania zostały zrealizowane przez Grupę IQS w dniach 13-21 sierpnia 2012 r. Przeprowadzono je metodą CATI na reprezentatywnej grupie.
sponsoring
Dołącz do dyskusji: Lotto i Orlen najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami polskich olimpijczyków