Rusza loteria „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”
Marka produktów mlecznych Łaciate (SM Mlekpol) w ramach kampanii świętującej 25-lecie istnienia na rynku, wystartowała z loterią „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”.
Loteria trwa od 5.10.2020 r. do 6.12.2020r. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić promocyjny karton mleka Łaciate, zachować paragon i kod z opakowania, a następnie zarejestrować go na stronie laciate.pl. Zakupu i zgłoszenia należy dokonać w terminie trwania loterii.
- „Leć z Łaciatym po nagrody do domu” to ostatni etap kampanii marketingowej na 25 urodziny marki Łaciate. Każdy jubileusz to okazja do radości i z tego powodu chcemy zaprosić konsumentów do wspólnego świętowania. Finałem kampanii marketingowej, która trwa od początku roku, jest loteria mleka Łaciate, w której można wygrać ponad 10 tysięcy nagród, w tym karty podarunkowe o wartości 10 000 złotych na wyposażenie kuchni - mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol.
Łaciate z jubileuszową loterią
W loterii można wygrać 25 kart podarunkowych o wartości 10 tys. zł na wyposażenie kuchni, 100 kart podarunkowych o wartości tysiąca złotych na sprzęt AGD, oraz 10 tys. nagród rzeczowych (np. torby, skarpety, poduszki).
O wygranej łaciatych nagród uczestnik informowany jest bezpośrednio po dokonaniu zgłoszenia, za pomocą komunikatu wyświetlanego na stronie internetowej loterii (od razu pojawia się wiadomość, czy znajdujemy się w gronie zwycięzców). Z kolei karty podarunkowe przyznawane są w drodze kilku losowań, rozłożonych na październik, listopad i grudzień.
Na potrzeby kampanii informującej o loterii agencja Leo Burnett przygotowała piętnastosekundowy spot, który zobaczymy w kanałach należących do stacji TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN i kanałach tematycznych. Z kolei spot radiowy usłyszymy na falach największych ogólnopolskich stacji, między innym w – RMF, ZET. Reklamy pojawią się także w wybranych serwisach internetowych i będą wsparte komunikacją prowadzoną na Facebooku. W ramach prac powstały także promocyjne, loteryjne opakowania mleka łaciate oraz specjalna strona internetowa przeznaczona do realizacji loterii.
Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Wavemaker. Leo Burnett w ramach Power Of One do współpracy zaprosił wyspecjalizowany dział Publicis Worldwide Polska, który zajmuje się obsługą promocji i loterii konsumenckich.
Loteria jest częścią kampanii reklamowej z okazji 25-lecia działania marki Łaciate.
Dołącz do dyskusji: Rusza loteria „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”