Lidl reklamuje promocję „Wietrzenie półek na koniec roku” (wideo)
Sieć dyskontów Lidl zaczęła już kampanię reklamową promocji „Wietrzenie półek na koniec roku”, która zacznie się w najbliższą środę.
W ramach promocji wybrane produkty z kategorii odzieży, pościeli, AGD, narzędzi i innych artykułów przemysłowych będą dostępne w niższych cenach, obniżonych nawet o 70 proc. Taka oferta będzie obowiązywać od środy 28 grudnia do wyczerpania zapasów.
W reklamach podkreślana jest wysokość obniżki cen oraz obrazowo pokazywana siła „wietrzenia półek”.
Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję, internet oraz materiały BTL.
Kreacją reklam zajęłą się agencja kreatywna GPD, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas, a za działania public relations - agencja 24/7 Communication.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Lidl reklamuje promocję „Wietrzenie półek na koniec roku” (wideo)