Lidl wybiera agencję reklamową
Sieć sklepów Lidl Polska prowadzi przetarg na wybór agencji reklamowej, z którą ma pracować projektowo. Stałą obsługą reklamową sieci dyskontów zajmuje się od kilkunastu lat GPD Agency.
Lidl Polska rozesłał do wybranych agencji reklamowych zapytanie przetargowe. Firma nie podaje ich liczby ani nazw. Wiadomo jedynie, że przetarg ten nie będzie miał wpływu na dotychczasową i obecną stałą współpracę w zakresie obsługi reklamowej z GPD Agency. Ta pracuje dla Lidla od kilkunastu lat.
Wybrana agencja ma współpracować z siecią sklepów projektowo.
Przypomnijmy: z początkiem września br. polski oddział Lidla rozstrzygnął przetarg na obsługę public relations. Do współpracy wybrano agencję K+PR. Wcześniej Lidl współpracował z agencją 24/7 Communication.
Lidl jest jednym z największych polskich reklamodawców. W okresie od stycznia do sierpnia br. wydał na reklamy w tradycyjnych mediach 461,8 mln zł - 3 proc. więcej niż w tym samym okresie 2022 roku.
W reklamach sieci występują Anna i Robert Lewandowscy.
Dołącz do dyskusji: Lidl wybiera agencję reklamową
Kiedy IAA, SAR, IAB i inne instytucje zaczną takie działania szkalować???