Lidl przeprosił za facebookowy wpis reklamowy z hasłem „Słodki jeżu”
W środę na fanpage’u facebookowym Lidl Polska promocję cukru promowano grafiką z hasłem „Słodki jeżu”. Część internautów uznała je za niestosowny żart z religii katolickiej. Lidl usunął wpis i przeprosił wszystkich urażonych.
Grafika ze sloganem „Słodki jeżu” informowała o promocji, w ramach której w środę opakowanie cukru w sklepach Lidl kosztowało tylko 1,99 zł. - Słodki jeżu! Tylko w środę 28.06 cukier w Lidlu w cenie tak słodko niskiej, że aż nie wierzymy ;) - stwierdzono we wpisie.
Niektórzy internauci skrytykowali ten slogan. Ocenili, że jest to niestosowny żart z religii katolickiej. - Jestem ogromnie oburzony Państwa ostatnią akcją reklamową dotyczącą cukru. Naśmiewanie się z Jezusa Chrystusa pod postacią gry słownej wywołuje zdecydowany protest - napisał jeden z użytkowników na fanpage’u Lidla. - Jeżeli Państwo postanawiacie tak zachęcać klientów do zakupów w Waszej sieci handlowej, to ja od teraz w proteście postanawiam nie robić zakupów w sieci sklepów LIDL. I będę od tej pory wszem i wobec zniechęcał do zakupów u Was. Bez pozdrowienia, Marek - dodał.
Przedstawiciele Lidla już w środę po południu zdecydowali się usunąć wpis z grafiką reklamową. W odpowiedziach na krytyczne komentarze przepraszali urażonych internautów.
- Specyfiką naszej komunikacji jest lekki język, często wykorzystujący wspomnianą grę słów czy, jak w tym przypadku, młodzieżowe powiedzenia, dzięki czemu możemy z Wami prowadzić swobodny, bezpośredni dialog. Naszą ofertę chcieliśmy zaprezentować w sposób nieformalny, tak jak często to robimy na naszym profilu. Nie chcieliśmy w ten sposób nikogo urazić - wyjaśnili administratorzy fanpage’a.
- Jak często podkreślamy, opinie naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego, aby nie budzić wątpliwości co do naszych intencji, zdecydowaliśmy się usunąć post - dodali.
Facebookowy fanpage Lidl Polska ma 1,02 mln użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Lidl przeprosił za facebookowy wpis reklamowy z hasłem „Słodki jeżu”