Lego wprowadza limitowaną kolekcję odzieży dla dorosłych, można ją kupić tylko na Snapchacie
Producent klocków Lego wprowadza do sprzedaży limitowaną kolekcję odzieży dla dorosłych. Będzie ją można kupić jedynie za pośrednictwem Snapchata w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji.
By kupić wybrane ubranie, użytkownik Snapchata będzie musiał użyć Snapcode – specjalnego kodu QR. Gdy użyje go, zostanie przeniesiony do wirtualnego butiku z rozszerzoną rzeczywistością. Tam oprócz oferty odzieży znajdować się będzie m.in. stoisko dla DJ-ów, automaty, a sprzedawaną odzież można będzie zobaczyć na manekinach wykonanych z klocków Lego.
Z kolei klienci w Londynie będą mogli kupić ubrania Lego w sklepie stacjonarnym – ale tylko w ciągu jednego dnia, na Eastcastle Street w centrum miasta.
Odzieżowa linia Lego to bluzy, tshirty, czapki ze stonowanym delikatnym logo Lego, w odcieniach szarości, czerni i bieli.
Nowa kolekcja odzieży Lego dla dorosłych jest produkowana przez firmę Kabooki, która już od 1993 roku produkuje odzież dla dzieci na licencji producenta słynnych klocków.
Dołącz do dyskusji: Lego wprowadza limitowaną kolekcję odzieży dla dorosłych, można ją kupić tylko na Snapchacie