„Born social in 1895” w kampanii kawy Lavazza (wideo)
Pod hasłem „Born social in 1895” rozpoczęła się globalna kampania reklamowa kawy Lavazza. Działania przygotowane przez agencję Y&R podkreślają rolę tej włoskiej kawy w życiu codziennym różnych osób.
- Nasza nowa kampania to swoista oda do kawy, skupiająca się na jej prospołecznościowej naturze - komentuje Carlo Colpo, dyrektor działu reklamy i mediów w firmie Lavazza. - Jej celem jest podzielenie się z innymi opowieścią o 20 miliardach filiżanek kawy Lavazza wypijanych co roku na całym świecie, które cementują więzi międzyludzkie. Można powiedzieć, że kawa Lavazza stała się prawdziwą siecią społecznościową, począwszy już od 1895 roku - dodaje.
Koncepcja kampanii „Born social in 1895” opracowana została jako kontynuacja akcji „W poszukiwaniu nowych smaków” z roku 2015. Poprzednie działania opowiadały historię marki Lavazza, koncentrując się na podróżach Luigiego Lavazzy w poszukiwaniu kawy doskonałej. Nowy spot, jako swego rodzaju „oda do kawy”, stworzony został na kanwie ponadczasowego przeboju „My Girl”, który równocześnie stanowi żartobliwy komentarz do wydarzeń rozgrywających się w filmie.
Reklama została wyreżyserowana przez argentyńskich filmowców Augusta Gimeneza Zapiolę i Martìna Romanellę.
Za przygotowanie kampanii „Born social in 1895” odpowiada włoski oddział agencji Young & Rubicam. W Polsce kampania wystartowała 1 kwietnia i potrwa do końca miesiąca. 15- i 30-sekundowe spoty emitowane będą w telewizji oraz serwisach VoD (Ipla, Player.pl). Kampania prowadzona będzie także na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie oraz w prasie branżowej.
W jednej z poprzednich kampanii marki Lavazza, realizowanych w ub.r. wystąpił były tenisista Andre Agassi.
Dołącz do dyskusji: „Born social in 1895” w kampanii kawy Lavazza (wideo)