Lamine Yamal w kampanii Powerade
Marka Powerade należąca do Coca-Coli wdraża platformę „Pause is Power”, aby przygotować się na najważniejsze wydarzenia piłkarskie w ciągu najbliższych czterech lat. Bohaterami nowej kampanii jest m.in. hiszpański zawodnik Lamine Yamal.

Powerade wprowadza najnowszą wersję swojej platformy „Pause is Power” i nawiązuje współpracę z dwoma młodymi gwiazdami piłki nożnej w celu stworzenia dwóch reklam.
Hiszpański zawodnik Lamine Yamal występuje w filmie „The 304”, a brazylijski zawodnik Rodrygo Goes w filmie „My First Love”. Oba spoty skupiają się na rytuałach gwiazd przed meczem, a drugi z nich zostanie upubliczniony w maju.
Globalna kampania, stworzona przez należącą do WPP agencję Open X i kierowana przez Ogilvy, przygotowuje grunt Powerade przed czteroletnim okresem obejmującym kilka wydarzeń piłkarskich i Igrzyska Olimpijskie w 2028 roku.
– Wierzymy, że prawdziwe osiągnięcia sportowe nie dotyczą tylko momentu zawodów – to także to, co sportowcy robią wcześniej, aby się do nich przygotować – powiedziała Matrona Filippou z firmy Coca-Cola.
Marka stawia na młode pokolenie piłkarzy
Zamiast emerytowanych gwiazd piłkarskich, takich jak David Beckham, lub graczy zmieniających zasady gry, takich jak Lionel Messi , Powerade wybrał do kampanii dwie najjaśniejsze młode gwiazdy piłkarskiego świata. Yamal to 17-letni skrzydłowy Barcelony w La Liga i reprezentacji Hiszpanii, podczas gdy 24-letni Goes gra w Realu Madryt w La Liga i reprezentacji Brazylii.
W 30-sekundowym spocie „The 304” Yamal celebruje swoją dzielnicę, Rocafondę, która ma kod pocztowy 08304, siedząc na jej kultowym, pokrytym graffiti murze i wykrzykując słowa o swoim fryzjerze i peronie, na którym czekał na pociąg do Barcelony. „My First Love”, który ma się ukazać w maju, przedstawia Goesa i kręci się wokół kuzyna-piłkarza futsalu.
Kampania ma zostać wdrożona globalnie w mediach cyfrowych, społecznościowych i partnerskich. Została stworzona przez należącą do WPP agencję Open X, kierowaną przez Ogilvy i wspieraną przez agencje Burson, EssenceMediacom, Hogarth, Village Marketing, VML, 22 Ventures, The Underdogs, Polaris i Octagon Brazil.
Podczas gdy spoty kampanii skupiają się na piłkarskich gwiazdach zawodowych, treści cyfrowe emitowane na rynkach globalnych, które zostaną opublikowane w kanałach marki w nadchodzących tygodniach, pokażą, jak zwykli sportowcy mogą znaleźć siłę w przerwie.
Dołącz do dyskusji: Lamine Yamal w kampanii Powerade