L'Oreal wybrał Optimedia
Zakres usług Optimedia dla L'Oreal dotyczy przede wszystkim planowania i kupowania czasu i powierzchni reklamowej, określanie strategii kampanii mediowych oraz analizy. Obsługa dotyczyć będzie m.in. takich marek, jak L'Oreal, ,Garnier, Maybelline, Lancôme, Helena Rubinstein, Biotherm, Ralph Lauren, Vichy.
Optimedia to jeden z najstarszych i najbardziej liczących się domów mediowych w Polsce. Działa w naszym kraju od 1993 r. Zajmuje się przygotowywaniem strategii kampanii reklamowych, planów emisji reklam, analizami rynku mediów, zachowań konsumentów i działań konkurencji. Od 1993 roku firma obsługiwała niemal 200 klientów z kilkunastu branż, np. farmaceutycznej, motoryzacyjnej, finansowej, medialnej i wielu innych. Oprócz L'Oreal klientami Optimedia są lub były takie firmy, jak: Bank Pekao S.A., Grupa Żywiec, CANAL+/CYFRA+, OBI, Generali, Renault, PKN Orlen, Whirlpool, Hewlett Packard, 3COM, Indykpol, Compaq, Thomson, Syrena Entertainment Group.
Optimedia to globalna sieć domów mediowych obecna w 87 krajach na 6 kontynentach. Powstała dziesięć lat temu jako pierwsza na świecie specjalistyczna sieć firm zajmujących się kupowaniem mediów i strategicznym planowaniem kampanii reklamowych. Należy do ZenithOptimedia - czwartej na świecie grupy skupiającej domy mediowe.
Inne
Dołącz do dyskusji: L'Oreal wybrał Optimedia