Kurs akcji Ad Music wzrósł o 13,6 proc.na debiucie na NewConnect
Kurs akcji wydawnictwa Ad Music wzrósł o 13,6% do 0,25 zł na debiucie na NewConnect. Ad Music to 346. spółka notowana na alternatywnym rynku warszawskiej giełdy i 167., która zadebiutowała na nim w tym roku.
Około 13:45 kurs wynosił 0,22 zł, czyli był taki sam jak cena odniesienia. Ad Music przeprowadził ofertę prywatną akcji serii E o wartości 1,49 mln zł. Ustalona w niej cenia odniesienia to 0,22 zł. Według niej kapitalizacja spółki to 6,55 mln zł.
Spółka jako wyspecjalizowane wydawnictwo prasowe prowadzi działalność operacyjną w obszarze informacyjno-kulturalnym. Wydaje takie tytuły jak "Teraz Rock", "Teraz Rock Kolekcja" a także "PSX Extreme" - poświęcony tematyce gier komputerowych.
Dołącz do dyskusji: Kurs akcji Ad Music wzrósł o 13,6 proc.na debiucie na NewConnect