SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koreański serial „Chwała” najchętniej oglądanym tytułem Netfliksa w drugiej połowie marca

„Chwała” już drugi tydzień z rzędu jest najchętniej oglądanym serialem Netfliksa, a film „Luther: Zmrok” znalazł się na szczycie listy filmów anglojęzycznych.

 

„Chwała”, Netflix „Chwała”, Netflix

Seriale nieanglojęzyczne

Widzowie rzucili się na tytuły koreańskie. Już drugi tydzień z rzędu na szczycie listy seriali nieanglojęzycznych utrzymują się 1. i 2. sezon koreańskiego dramatu „Chwała” z 123,59 mln godzin oglądania, co czyni ten serial najchętniej oglądanym tytułem w ostatnich dwóch tygodniach. Serial przesunął się też w górę listy najpopularniejszych filmów, zajmując 7. miejsce wraz z premierą części 2., co daje mu łącznie 380,38 mln godzin oglądania w pierwszych 28 dniach od premiery każdego z odcinków. W rankingu tym utrzymały się też komedia romantyczna „Szybki kurs miłości” i serial dokumentalny „W imię boże: Wiara i kłamstwa”, odnotowując, odpowiednio, 14,36 mln godzin oglądania i 8,1 mln godzin oglądania.

Wśród seriali nieanglojęzycznych królowały ulubione przez widzów produkcje: 1. i 2. sezon hiszpańskiego dramatu „Po złej stronie torów”, thriller w języku hindi „Rana Naidu” oraz meksykański thriller „Triada”. Nowe tytuły w rankingu to hiszpański thriller „Na szczyt” i grecki dramat „Maestro na wyspie”.

Seriale anglojęzyczne

Widzowie wciąż oglądali serial kryminalny „Ty”. Sezon 4. tej produkcji utrzymał się na 1. miejscu listy najpopularniejszych seriali w języku angielskim z 64,06 mln godzin oglądania. Na drugim miejscu tej listy zadebiutował też 2. sezon serialu „Cień i kość” z 50,4 mln godzin oglądania, co było nie lada gratką dla fanów Grishaverse. Serial znalazł się na liście Top 10 w 85 krajach. Widzowie również chętnie ponownie oglądali 1. sezon serialu, który odnotował wynik 24,07 mln godzin oglądania. Na liście mocno trzymają się też „MH370: Samolot, który zniknął”, 3. sezon „Outer Banks”, „Sex/Life”, „Wednesday” oraz „Doskonale dopasowani”. Z kolei survivalowa rywalizacja „Outlast: Razem po wygraną” zadebiutowała na 6. miejscu rankingu z wynikiem 23,63 mln godzin oglądania.

Filmy nieanglojęzyczne

Zdobywca czterech Oscarów, niemiecki film „Na Zachodzie bez zmian” wskoczył na 2. miejsce najpopularniejszych filmów nieanglojęzycznych. Indyjski przygodowy film akcji „RRR”, który jako pierwszy indyjski tytuł został uhonorowany w kategorii innej niż produkcje międzynarodowe i zdobył nagrodę dla najlepszej piosenki filmowej, powrócił na listę, zajmując siódme miejsce. Nowościami w rankingu są: włoska komedia romantyczna „Najwyższy czas”, belgijski thriller „Zamęt”, francuski dramat „Król cieni” oraz meksykańska komedia „Czy to wszystko?”. Widzów wciąż chwytała za serca hiszpańska komedia romantyczna „Miłość od pierwszego pocałunku”.

Filmy anglojęzyczne

Szczyt listy najpopularniejszych filmów anglojęzycznych wciąż okupuje thriller „Luther: Zmrok” z wynikiem 69,54 mln godzin oglądania. Epicka kontynuacja obsypanej nagrodami telewizyjnej sagi zachwyciła fanów, trafiając na listę Top 10 w aż 93 krajach.

Od chwili premiery film został odtworzony 62 mln razy (135,46 mln godzin oglądania podzielone przez długość filmu wynoszącą 2,2 godz.). Na listę wróciła też komedia romantyczna „Gdzieś daleko” oraz horror familijny „Mamy tu ducha”. Nowością w rankingu jest „Magiczna słonica” inspirowana nagrodzoną powieścią Kate DiCamillo z wynikiem 13,69 mln godzin oglądania.

Do rankingu trafił też film dokumentalny „Seks, sieć i kasa: Historia Pornhuba”, odnotowując 13,67 mln godzin oglądania.

Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netfliksa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.

Dołącz do dyskusji: Koreański serial „Chwała” najchętniej oglądanym tytułem Netfliksa w drugiej połowie marca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl