SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki w Molecular BBDO

Do zespołu Molecular BBDO, globalnej struktury e-commerce w sieci BBDO, dołączyli Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki. Ostatnio pracowali w Pathfinder 23.

Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki (fot. materiały prasowe)Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki (fot. materiały prasowe)

Konrad Żmuda-Trzebiatowski w Molecular obejmuje stanowisko senior senior e-retail strategist i będzie odpowiedzialny za aktywację marek na platformach i projektowaniem ekosystemów sprzedaży.

Od ponad 7 lat zajmuje się e-commerce i komunikacją digital. Swoje doświadczenie zdobywał w Saatchi&Saatchi IS i Pathfinder23, zarówno w bezpośredniej pracy na platformach jako eMerchandiser, jak i w pracy z klientami na poziomie globalnym i lokalnym jako strateg. Tworzył rozwiązania m.in. dla kategorii FMCG, petcare, elektroniki i pharma na kluczowych światowych rynkach, zajmował się analizą danych, tworzył i implementował kontent.

Michał Kulbacki objął stanowisko e-commerce content & analytics strategist, zajmuje się tworzeniem strategii contentowych i automatyzacją procesów e-commerce poprzez rozwój analityki i narzędzi poszerzając tym samym możliwości i kompetencje agencji.

Przed dołączeniem do Molecular BBDO był strategiem e-commerce w Pathfinder23, współpracował z COTY na rynki CEE, był odpowiedzialny za aktywację m.in. marek kosmetycznych, wspierał działania podczas wejścia na nowe platformy e-commerce, był zaangażowany w rozwój produktów z obszaru SEO w e-commerce, organizował szkolenia w tym zakresie, zdobywał doświadczenia w kreowaniu strategii na zróżnicowanych platformach E-commerce m.in. dla Danone, Bayera, P&G, Schneider-Electric, Bahlsena.

Jest zwolennikiem automatyzacji i usprawniania procesów przyczynił się do wdrożenia nowych narzędzi usprawniających projekty na Amazonie, czy w obszarze SEO. Wcześniej zdobywał doświadczenie po stronie marketerów z branży FMCG (Coca-Cola, Henkel i Colgate-Palmolive) wspierając kluczowe marki w działaniach in-store i digital. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej.

 

Dołącz do dyskusji: Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki w Molecular BBDO

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
senior senior e-retail strategist - wymyślają teraz te stanowiska :]
odpowiedź