Julia Lubańska i Nadiya Dziedzic w Grupie BBDO
Do zespołu Grupy BBDO dołączyły Julia Lubańska jako account manager w dziale client service agencji BBDO oraz Nadiya Dziedzic na stanowisku e-commerce strategic plannerki w Molecular BBDO.
Julia Lubańska będzie odpowiedzialna za projekty dla klientów sektora finansowego. Przez ostatnie półtora roku była koordynatorką ds. marketingu w firmie Kazar, gdzie prowadziła wszystkie projekty marketingowe i komunikacyjne dla marki. Była m.in. odpowiedzialna za dwie kampanie wizerunkowe i odświeżenie odsłony wizualnej marki.
Wcześniej, jako project manager w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, zajmowała się strategią i realizacją projektu Effie Awards.
Nadiya Dziedzic będzie odpowiedzialna za tworzenie strategiczne związane z e-commerce dla globalnych klientów BBDO, głównie z branży FMCG. Z branżą reklamową jest związana od 5 lat. Ma doświadczenie w kreatywnych projektach ATL oraz tworzeniu strategii digital. Pracowała jako copywriter w agencjach Publicis i Walk oraz associate strategy planner dla VMLY&R.
Dołącz do dyskusji: Julia Lubańska i Nadiya Dziedzic w Grupie BBDO